úterý 12. června 2012

Prvních padesát milionů!

Zdravím všechny současné i budoucí milionáře. Dnes jsem se konečně dostal na svůj první cíl. Musím říct, že díky mnoha problémům a také "dobré" práci Blizzardu který se snaží všechny metody generování zajímavějších o množství peněz ve hře likvidovat, mi to trvalo skoro měsíc, ale konečně jsem se dostal na částku 50 milionů herního zlata. Hodně mi k tomu pomohlo nalezení legendary ringu včera při jednom z mých resplendent chest runů, který se mě podařilo přes noc prodat za 6 milionů a tím jsem se dostal na 51 milionů a dosáhl tak konečně svého dílčího cíle. Díky úspěchu s tímto ringem jsem začal poněkud více přemýšlet o změně taktiky z čistého sbírání zlata s maximálním gold findem spíše na resplendent chest runy s vysokým magic findem. Prostor pro využití gold find gearu však určitě zůstane, samozřejmě při použití skriptů, protože nejsem tak schopný, abych dokázal udělat skript, co bude sbírat pouze zajímavé předměty, no díky tomu, že se zlato sbírá v Diablu 3 automaticky je vytvoření skriptu na sbírání zlata mnohem jednodušší. Protože mám dobrou náladu, díky tomu, že jsem po mnoha hodinách tvrdé dřiny konečně dosáhl aspoň dílčího cíle, podělím se s vámi o dvě moje nejoblíbenější resplendent chests. Obě jsou velmi jednoduché, v infernu stačí jít na Fields of Misery v act 1 a hledat Secluded Grove a Forlom Farm. Úžasné je, že některé verze mapy Fields of Misery jsou takové, že se k této resplendent chest můžete dostat snad za 15 vteřin, bohužel se tato verze neobjevuje moc často. Naopak jsou velmi časté verze, kde je vůbec nenajdete, v komentáři k videu na youtube pak vidíte, kdy nemá cenu vůbec mapu dál hrát a nahrát ji znova. Tady můžete najít některé verze Fields of Misery, ale řekl bych, že nejsou všechny (verze kterou mám na mysli, je verze 6).

Žádné komentáře:

Okomentovat